Zeynobbb normal canım benimde ilk gebeliğim 20. Haftanın içindeyiz daha bir iki gündür falan yeni yeni hissetmeye baslıyorum 22-24. Haftaya kadar da normal olduğunu söylüyolar hissetmemenin doktorum bana bi daha Ki kontrole geldiğinde hissedersin demisti daha iki hafta var kontrole yeni basladı yani içinizi karartmayın henüz erken hissetmeniz için bence :))