[silindi] Daha önce artımed testi kullanan oldu mu olduysa ne zaman doğru sonuç verdi ? Battan önce yapılır mı ( 4-5 gün var)
Denizyildizi1 [silindi] Sabah ilk idrarınla yaparsan varsa çıkar silik olabilir çizgi Allah gönlüne göre versin❤️
Eldgrn [silindi] 5.67 değerimi çıkardı gözle zor görülüyordu ama doğru sonuç verdi sabah ilk idrarla yap en doğru sonuç olur
annesinin_beybisi [silindi] ben genelde miratech kullanırdım 1 kez bu test denk geldi onda da sonuc yanlis cikti silik çizgi vardı buraya attim herkes hamilesin dedi ertesi gün yine aynı testten yaptım hiçbir sey çıkmadi sonra da regl oldm zaten
Bebegim0101 [silindi] benim gözle görülür 2.çizgi cıkmıştı kıtmızıydı hatta burayada 2 gün önce attm bakqblirsiniz profilden.ertesi gün kantestim negatif cıktı
Eldgrn [silindi] gecikmenin 1. Günü yaptım ben canım geç dollenmeymis doktor bile dedi bu gün sen o değerde nasıl öğrenebildin diye şaşırdı
annesinin_beybisi [silindi] hayır hemen ertesi gündü zaten ve kan da verdim 0 cıktı . bu markayla mi ilgili bilmiyorum bazen kuruma çizgisi de çıkıyor testlerde
[silindi] Momy_eyyuptalha Peki sabah mı yaptınız sabahı mı bekleyeyim akşam yapayımmı kararsız kaldım