busraguness61 ben 25+5te gittim en son 940 gram dedi. Şuan 29 haftalığım. Eşime dedim tam 30ds gidip baktırcam ne durumdayız. Bu haftalar da kaç haftada bir gitmem gerektiğini bilmiyorum. Önceden tahliller filan oluyordu yok detaylı yok ikili yok şeker yüklemesi yok bilmem şu bu derken hep çağırıyordu şu tarihte gel bunu yapalım diye. En son gittiğimde şu zamanda gel demedi. Nasıl gidilir doktora bu haftalarda bilmiyorum