Bukiiiiiiii Novaa Demir ilaci ictim simdi ben az once kahvaltidan 2 saat sonra si.di bir seyler yiyebilirmiy8m acaba ya 32 saat gecmesiji mi veklicem yoksa
Novaa Bukiiiiiiii Demir ilaçları aç karnına ve devamında ise emilimini bozacak kalsiyum vs içeren yiyecekleri 2 saat tüketmemek gerekiyor. Bana doktorum en iyisi yatarken içmen dedi o şekilde yapıyorum.
Asafmavi Canım pembe bi hap demi eğer oysa bende kullanıyorum . Benimde 2 ye çıkardı doktorum ama akşamları içemiyorum ve arada bir kabız yapıyor beni ne kadar kayısı ve suyunu tüketsemde işe yaramıyor hemoroid var bide 😫
Bukiiiiiiii Feyzaerturk Em korktugum cunki kabizligim cok sukur yok 5 aydir simdi bu ilaci kullanirsam baslar diye ödüm kopuo aammecbur baslicam basladjm hatta ve bol su tuketucem meyve 🙏
Emresra61 Bukiiiiiiii bende kabızlık yapmadı da ona başladığımdan berı mıdem cok kotu tam bulantılar gectı derken tekrar basladı ağzıma bırsey sokamıyorum
Ozlemyusuf Bukiiiiiiii hiç korkma kabızlığı olanların çok rahatlıkla kullanacağı bir ilaç bu emilimi bağırsakta başlıyor bu ilacın kesinlikle kabızlık yapmaz
myangelson Bukiiiiiiii bende kabızlık yapmadı ilaç bende çok korkmuştum demir ilaclari kabız yapıyor diye çok sukur yapmadı kabız olmamam lazım benim de , umarım sende de yapmaz
Akbus Bukiiiiiiii o ilaç yüzünden kabız oldum ve zorlanmadan dolayı hemoroid oluştu ilacı değiştirdi doktorum normale döndü ama maalesef hala hemoroid ile uğraşıyorum bu nedenle normal doğum bile yapamıcam o yüzden baştan doktorunuzla görüşün farklı bir takviye başlasn
Nihalilci Bukiiiiiiii ben kullanıyorum mahvediyor yani bir kere 9 gün yapamadım ve lavman yapmak zorunda kaldım geçirdiğim en zor günlerden biriydi. Doktor 2 günde 1e indirdi ama nafile. Her sabah 2 kayısı atıp su içiyorum o bir tık iyileştiriyor bir tık ama üzgünüm…
Efnanada Bukiiiiiiii Aynı ilacı kullanıyorum çok şükür öyle bir sorunum olmadı ac karnına aldıktan sonra 1 2 saat içerisinde kahvaltımı yapıyorum mutlaka ara öğünlerimde kayısı kuru üzüm gibi şeyler tüket bide süt ve lifli gıdaları çok tüketirsen sıkıntı olmaz
Theia Bukiiiiiiii herkeste kabız yapar bende ishal yapıyor bu meret ya ölüyorum resmen ishalden 😞 ikiside kötü kabızıda ishalide
Dilan157 Bukiiiiiiii 3 gün kullandım çok kötü oldum bırakmak zorunda kaldım başka bi demir ilacına başladım bu hiç kabızlık yapmadı çok memnunum bu ilaçtan ismini yazayım alın kullanın. İlacın ismi MALTOFER
Zehra41 Bukiiiiiiii canim ben de kullandim dogumuma kadr hicbir etkisi olmadi kabzliga. Bol su ic bir sey olmaz
Halfey Bukiiiiiiii ben bu ilacı kullanıyorum hiç kabızlık yaşamadım Zaten kayısı erik falan yerseniz bağırsaklarınız iyi çalışır böyle sorununuz olmaz 🙏