Kızlar merhaba bende Ebru abladan alıyorum testlerimi bu ay domtora gittim 21mm kadar yumurta olgunlaştı ama hala yumurtlama görmedim sizce yumurtlama görür müyüm? Ya da yumurtlama olmaması söz konusu olabilir mi Ebru ablaya da sordum devam et dedi kiste de dönüşebilir ama adetle atılır korkma dedi ama 21 mm olmuş yani neden yumurtlamadım ko hala son bir ovulasyon testim kaldi bir de 😔😔 çok kötüyümmm