Nehir-Poyraz Benjaminannesi tüh kız dondurma sevilmezmi 😁😁 diğerlerini yap sen o zaman😂 yengem yaza doğru doğurdu bize doktor demişti iki günde 230grmmı ne alması gerekiyordu dondurma yedirin hava sıcakken işte dedi öyle aldırdık sezeryana öyle aldılar
Nehir-Poyraz Benjaminannesi sevmiyorsan yeme canım bebe bisküvisi nesquick dene sabahları yumurta ye kaşar ye haa kabak çekirdeği bak oda kilo aldırıyo ben kabak çekirdeği de tüketirim günlük bir tane de sade soda 🥰
Benjaminannesi Nehir-Poyraz yaaa usenmeden cevap verdiğin için çok teşekkür ederim 😘😘😘 hepsini deniycem yarın ola hayrola 😘
ebru2871 Benjaminannesi 37+5de 2.700 çıktı kilosu 38+5de sezaryen olucam günlük 2 tane maden suyu içiyorum abur cubur yemeyi bıraktım kaşar peyniri yiyorum süt içiyorum bakalım kaç kilo alıcam 1 hafta içinde