brfns Benjaminannesi kaşar ye muza çok yönelme doğumun yakın kabızlık yapabilir. Haşlanmış yumurta ye her gün kahvaltıda 2 tane ve her gün 2 bardak süt iç bak nasıl kilo alıyor canım
Damyavuz Benjaminannesi zayıf olsun sağlıklı olsun canım hiç sıkıntı yapma. Benim kızım 39. Haftasında 2,400 gram doğdu ve çok sağlıklıydı. Bu kızım da 37+5 temyiz 3 kilo dedi ama biraz az doğar diye tahmin ediyorum önemli olan sağlıkla gelsinler biz emzirerek kilo aldırırız inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥹
nmtock41 Benjaminannesi ben de 36 da gittim 2750 gr dı aslında normal dedi ama sanırım son haftalara doğru az kilo alıyor bebişlerimiz , avokado,kaşar protein c vitamini meyve vs her gün yumurta süt tüketin mutlaka düzene girer endişe etmeyinnn
Benjaminannesi gldn065807 yaa çok geriyorlar neden zayıf diye ben de korkuyorum bir yerinde bir şey mi varda böyle diyor diye kafama takılıyor
Benjaminannesi Dyg___ 😂😂 bunu diyen kesin kv ah o kvler her şeye karıştıkları yetmiyormus gibi yatak odası da dert oldu 😂😂
Nehir-Poyraz Benjaminannesi yap yap denemekten zarar gelmez kocişim akşamlarıda dondurma alsın sana 😁
Benjaminannesi girayinannesi Allah binkez razı olsun minnosu öp benim yerime analı babalı büyüsün inşallah 🥰😘❤️😘
cahillesohbetikestim Benjaminannesi canım öyle de böyle de büyüyorlar benim oğlum 36+5 te 2680 olarak doğdu sonra 2480 e düştü şimdi 4.5 aylık 7.5 kilo maşallah mama takviyesiyle baya topladı kendini 🧿🧿🧿💙
Nehir-Poyraz Benjaminannesi tüh kız dondurma sevilmezmi 😁😁 diğerlerini yap sen o zaman😂 yengem yaza doğru doğurdu bize doktor demişti iki günde 230grmmı ne alması gerekiyordu dondurma yedirin hava sıcakken işte dedi öyle aldırdık sezeryana öyle aldılar