bat 20 insallah buradan herkes çitf çizgiyi görür😍 19unda erken gebelik testi yapmayı düsünüyorum eşime babalar günü hediyesi olur belki🙈 yumurtlamamda geç oluyor aslında 10 gün geçti o yüzden adet gecikmesiyle anca öğrenirim diye düsünüyorum çünkü anladığım kadarıyla 13-14 gün sonra cıkmıs genellikle testlerde