Yaseminf ya benim doktorum kaba bi doktor normalde o kadar değil hani parmaklarıyla kontrol ettiğinde ben baya kendimi kastım bacaklarımı kapatmaya çalıştım o da tedirgin olduğumu anlayınca hızlı hızlı içine doğru götürdü baya ondan acı hissettim ben yoksa ilk ilişkini düşün mesela acı en fazla o kadardır burda olanları okuma bende yaptım onu ondan çok kastım zaten bide bebek annenin karnında 1 saat kalsa bile çok faydalı inan bende ağrılardan uyuyamıyorum kalkamıyorum bebek baskı çok yapıyor içime ama onun sağlığı için katlanıyorum öyle düşün canım sende