Bet7408 aynı haftalardayız kız 😂 bugün doktordan geldim daha yeni çatı muayenesi oldu ama nasıl içim acıdı nasıl bağırdım görmen lazım doktoruma sordum hangisi daha iyi olur diye kesinlikle bebek için en sağlıklısı normal dedi sezaryenin tek artısı günün saatin belli verdikleri saatte bebişi alıp geliyorsun ama olsun önmeli olan bebişlerimizin sağlığı olunca bende normal olsun dedim artık Rabbim sabrını de verir inşallah hepimiz için hayırlısı olsun sağ Salim evlatlarımı alalım kucaklarımıza en önemlisi bu ♥️ Ama bence normali seçmelisin canım hem yeniden doğmuş gibi oluyormuşsun kız daha ne kirli kan falan hepsi gider mis gibi 😂