Sedaaa95 3prens71 21. Haftadayım Bende çok kararsızım ama eşim çok beğeniyor benimde hoşuma gitti Uras ismine karar verdik 😊 bana kalsa zor bulurdum 😁
3prens71 Sedaaa95 dıger ıkısınde cok kolay bulmustumda bu sefer bnde cok kararsızım gönlumden gecen Muhammed kerem ama bakalım nasıpse ınş😍
Yakmoz rumeysa_43 ben Ve eşim Karabey istiyoruz ama herkes dalga geçiyo biz ikimiz hariç herkese kötü geliyo isim ama biz çok begeniyoruz koymicaz gibi ikinci alternatifse alparslan
nnnaaz Ben Can ismini çok isteştim ama eşim çok sade buldu ve Eymen istedi onuda ben beğenmedim 😬 şimdi ortak olarak Karan ismine karar verdik
momeva rumeysa_43 Miraç, sanırım içime sinen tek isim bu şuanlık. 7. Ayıma gireceğim Rabbim hayırlısıyla nasip ederse 💐🤍
Galadriell rumeysa_43 Bizde uygulamaya göre son 9 fakat normal doğum beklediğimiz için daha uzun olabilir. İsmi de Mete olacak inşallah💙