benito rumeysa_43 ben de 19+2 haftalığım, cinsiyetini öğrenmeden önce isimleri hazırdı zaten 😊 Biz Atlas koyacağız oğlumuzun adını 🥰 Darısı başınıza, içinize sinen bir isim bulursunuz eminim ki🤗
Antepgelini rumeysa_43 biz de 37+4 deyiz dün karar verdik şükür 😊 inşaallah Aybars Efe olacak oğlumuzun adı 🥰
Sedaaa95 3prens71 21. Haftadayım Bende çok kararsızım ama eşim çok beğeniyor benimde hoşuma gitti Uras ismine karar verdik 😊 bana kalsa zor bulurdum 😁
zzhrrl rumeysa_43 doğuma 10 gün kaldı her an gelebilir bizimki ama hala ismi yok 🤪 karar veremiyoruz isimsiz doğacak galiba 😅