Izlem_trky55 Bende 18 haftalık hamileyim rüyamda doğurmuşum bebek kucagımda pembe takım gıydırmısım annem geldi direk bebek kız mı erkek mı dıye sordu bende erkek dedım 🤣 erkek bebeğe neden pembe kıyafet gıydırmısım onuda anlamadım yorumlayacak bırısı var mı ?
annesinin_beybisi Izlem_trky55 demek ki başta kız diyecekler sen kıyafetlerini pembe alicaksin sonra oğlun olucak😄
Izlem_trky55 annesinin_beybisi ahahahaah bir oğlum var onda da kız genital bölgesını gosterıyodu doktor ruyamda sonra erkek oldugunu öğrenmıstım 🤣 ben belli olmadan bısey almam oğlumda da 7. Aydan sonra almaya baslamıstım