Kizilkafaa Eylül başı-ortası gibi olacak bizim doğumda inşallah. Ben hep mevsimlik şeyler aldım baharlık-sonbaharlık tarzı uzun kollular. Aşırı kalın şeyler almadım. 2 tane 5 li hastane çıkışı ve 2 tane 3 lü hastane çıkışı aldım. 0-3 takımlar 4 adet , sadece alt 4 adet , yine karışık 0-3 3-6 ay alt üst takımlar , body zıbın aldım bol bol çünkü kaka falan oluyor baya, body zıbın şart. 3 adet de tulum aldım fermuarlı falan, onlardan daha alacağım kullanışlı oluyor. 1-3 aldım hepsini. Onun dışında büyük bir şey almadım, gerektikçe alacağım. Büyük büyük giydirmeyi sevmiyorum. Çevremde 5 6 7 aylık olup hala 3 ay kıyafeti giyen bebekler var. 🙈🤷🏼♀️