Trmerve cok tesekkur ederim, ne yalan soyleyeyim biraz tedirginim. Minigin hareketliligini hissedince rahatliyorum. Havuc suyu yapamadim kati meyve sikacagim yok, vitamin bar gibi bir yer bulursam oradan alicam havuc suyunu. Onun disinda bol sivi tuketiyorum, sivisi vol meyve yiyorum karpuz gibi. Toparlariz umarim 🙏 ilk bebegimi 8 haftalikken genetik bir anomali yuzunden kaybetmistim. O yuzden simdiki bebegim dogana kadar sanirim %100 icim rahat etmeyecek 🤷