suleceren ben henüz doğum yapmadım canım. ilhami hocaya gidiyordum ondan çok memnundum ancak şu aralar ondan randevu bulamıyorum kadın bir doktora aldım randevu onu denedikten sonra deneyimimi paylaşabilirim ancak ilhami hocaya gittiğim her dk memnundum hastaneden. ancak bana bir yakınım tavsiye etti. 6 ay önce orada doğum yaptı. hemşirelerin çok ilgili olduğunu zübeyde hanımdaki gibi hep bir arada doğum olmadığını. istersen özel odaya geçiş yapabildiğini ücreti mukabilinde tabii ki anlatmıştı ve çok memnun kaldığını belirtmişti bir önceki doğumu zübeyde hanımda olmuş ona kıyasla çok çok çok çok memnun kaldım demişti tabii nasıl insanlara denk geliriz bizim zamanımızda orası meçhul ancak zübeyde hanımda özel oda bulmak için bile yıllar önceden ayırtmak gerekiyormuş ki doğum zamanımız belli değil nasıl ayırtıcaz