Efnanada işte yapmıyorlar birde bebek kocaman olmuş az bir haftada değil hadi dese ki şimdi söylemiyoruz bebek küçük yanılma olur diye ama saçmalıyorlar bende 2 Li tarama testi yaptırdım oradan oraya sürüklediler vermediler bende bağırdım çağırdım en sonunda hastanenin her köşesini gezdim başhekimliğe kadar çıktım oda bana diyor ki bizim hastanede 2 Li tarama testi yapılıyormuymuş bazen cinsler denk geliyor hele ki bu zamanda doktorları çok şımarttılar o yüzden oda etkili oluyor.