Eşimde bende ilk çocuğumuzun kız olmasını çok istiyorduk benim çok istediğim şeyler olmaz genelde hep kendimi erkeğe hazırladım birde yeğenlerim var hepsi erkek kız bebeğe alışkın değilim hep öyle düşündüm ama kızımız olacak inşallah acayip sevinmiştik ben inanamayıp her kontrolde cinsiyet hala aynı değil mi falan diye soruyordum hatta tabiki önemli olan sağlıklı olması erkek olsaydı da sıkıntı olmazdı kendimi ona hazırlamıştım zaten Allah herkesin gönlüne göre versin