MERVE_KRKMAZ63 Kızlar hislerine yanılma olan varmı ben Hamileliğimden beri erkek hissediyordum ama kız çıktı 😍😁 20 haftalık hamileyim bu arada
girl_boy_annesi MERVE_KRKMAZ63 kızım da erkek hissettim kız oldu şimdi kız hissediyordum dün oğlum olacağını öğrendim hala inanamıyorum 😂
2bebe1gebe MERVE_KRKMAZ63 oğlumda erkek hissettim tuttu😂kızımda kız hisettim oda tuttu😂 bu 3.oğlan hissettim hatta doktor 2-3 kere kıza benziyor demesine rağmen ısrarla erkek dedim herkese de evet dotor öyle diyo ama erkek dedim ve son 3 konrtoldür ultrasona girer girmez ilk gördüğümğz şey pipi😂
Pitircikk MERVE_KRKMAZ63 ilk hamileliğimde erkek olabileceği hiç aklıma gelmemişti hatta prensesim diye seviyodum bazen ama erkekmiş 😂 şimdi ikinciye hamileyim 13 haftalıkken doktorum %80 kız dedi çok sevindim ama 16 haftalıkken öğrendikki erkekmiş 😂😂 sağlıkla gelsin ikinci tospiğim 💙
MERVE_KRKMAZ63 2bebe1gebe yaaa bnde senin gibi doktorun kız demesine rağmen hala erkek diyorum ya acaba günaha fln girmiyorum dur demi yani benim için fark etmiyor tabi ilk gebeliğim ama hislerim hep erkek diyor
Rabissglrr 2bebe1gebe kız bacım bana da bi his tahmininde bulun bakim pazartesi cinsiyet ögrencez bizde 3. Bebeğim olacal insallah
saglikciaanne Başından beri erkek hissettim erkek çıktı 14 haftaligiz 😁 halbuki rüyamda kız görmüştüm
MERVE_KRKMAZ63 beyzagl44 bnde erkek hissettim kız çıktı ama hislerim hala erkek😂 diyor bakalım hayırlısı
[silindi] MERVE_KRKMAZ63 aynı sizin gibiyim oğlum oğlum diye seviyordum karnımı %95 erkek diyordum ama kızım olacak 😂
MERVE_KRKMAZ63 [silindi] hayırlısı olsun canım 💕 kaçıncı gebelik seninki benimki ilk olduğu için pek farketmiyor ama eşim çok erkek istiyordu kızımız olucak insallah 😁
[silindi] MERVE_KRKMAZ63 benim de ilk gebelik canım ben erkek istiyordum ne yalan söyleyeyim 😁 ama şanslı annelerin ilk çocukları kız olurmuş 💕
beyzagl44 MERVE_KRKMAZ63 benimde ilk 19+6 😊 insallah nasipse digeri kız olur. Erkekler hep erkek istiyor ama kız evlat başkadır eminim.
yalcin_sevda MERVE_KRKMAZ63 valla ben ilk bir buçuk aylıkken öğrendim kiz doğdu içime yanılmadım kiz cıktı
girl_boy_annesi [silindi] bende ilk çocuğumu erkek hissediyordum kızım oldu beni tanıyanlar sen zaten çok bereketli kadınsın tabi kızın olacak demişlerdi şimdide herkes erkek dedi ve dün öğrendim eğer değişmezse inşallah oğlum olacak 💙
MERVE_KRKMAZ63 [silindi] Ayn bnde eşim çok erkek istiyordu onun için bnde erkek istiyordum ama kız oldu ilk gebeliğim ama genede herşeyin hayırlısı 🥰💕
minisinannesiiii MERVE_KRKMAZ63 bana kız dedikleri halde hâlâ erkek hissediyorum sanki doktor iyi bakamiyo gibi geliyo kızım olmasını çok istiyorum ama yok sanki %100 erkek ruyalarimda bile erkek görüyorum anlamadim gitti 😀
Archenemy_56 MERVE_KRKMAZ63 ilkini erkek hissettim erkek oldu ben de erkek istiyordum 2yi kız hissettim erkek Oldu yine 😂 demek ki his değil istekmiş 😂😂Bu sefer tutmadı