Sumyraa A Tatlissannee12 iyi bilgili olsun beni doğru bilgilendirsin yeter zaten 33 haftalik oldum artik endişeleniyorum bebegime bisey olacak mi diye sikintida kaldim
Sumyraa zehracelikkaplan şuan kac bilmiyorum canım ikinci bebegimi doguracam ben 4150 oldugunu biliyorum ilki daha az ama
Sumyraa Akina 9 gün önce gittim aslında yarin 10 gün olacak ertana geçiş yapamam artık 23 une devlet hastanesine giderim nts ye falan bari orda gireyim temmuzda randevu alır ertana giderim
Sumyraa Tatlissannee12 cok amin rabbim bütün annelerin bebeklerini saglikla kucaklarina almayi nasip eder insallah
Sumyraa Tatlissannee12 yok canim ondan değil 10 gün içinde ayni doktora ücretsiz muaayne olabiliosun baska doktira muayane olursun 300 küsur gibi fiyat verdiler bende o yüzden gitmeyecem simdi
ZeynepDK Ben 21 gün önce gelişimde doğum yaptım sezeryanla 4150 lira muaynee 220 lira doktorumuda tavsiye ederim çok çok memnunum kızlar . Dr Sinan Erdoğan
Sumyraa ZeynepDK devlet hastanesindeyken ben onda kürtaj oldum evet baya ilgiliydi ama simdiki gebeligimin basinda gelisime yanina gittim soğuk kanliydi pek ısınamadım o yüzden gitmedim
tupbebekannesi123 Sumyraa palmiyedeki neredeyse bütün doktorlara gitmiş biri olarak en son esen çağşarda karar kıldım çok memnunum hem gelişim palmiyeye göre daha Sakin hem odaları ferah
Sumyraa tupbebekannesi123 bende ilk doğumu Süleyman aslanda yaptım geçen bi hastası vefat etmis korktum bende o yüzden gitmedim ona şimdi ertan beye bi gidecem ins iyi sonuc alirim çünkü son 5 haftam kaldi
tupbebekannesi123 Sumyraa Ertan bey pek soru cevaplamayı sevmiyor mizacı da bir sert ondan ben anlaşamadım :)
tupbebekannesi123 Sumyraa o zaman başka bir doktor bak gelişimde Sinan bey veya Esen hanım palmiyede Ozan Turgut veya emine hanım