Sumyraa Tatlissannee12 bende palmiyeye gidiyorum 2.dogum 4150 die biliyorum muayene ucreti 195 tlden 220 ye çıktı insalah dogumda fiyat artmaz
Sumyraa Tatlissannee12 akina gidiyorum ama cok sert bi doktor aksi ya bende ertan iyi die duydum ona gidecem insallah
Ozlemyusuf Tatlissannee12 kız demeeee vallah boku yeriz 😂 gelişimle de yöneticileri aynı orasida aynıdır gece gece sıkıntı yaptım bak
Tatlissannee12 Sumyraa evet cidden iyi bi doktor ama çok sakin çok gerekmedikçe fazla konuşmuyor tek sıkıntısı o😊
Sumyraa A Tatlissannee12 iyi bilgili olsun beni doğru bilgilendirsin yeter zaten 33 haftalik oldum artik endişeleniyorum bebegime bisey olacak mi diye sikintida kaldim
Sumyraa İnsalalh fiyatta artis olmaz akinin dedigine göre suyum fazla sınırın üstünde agustosun 1 ine gün verdi ama erken dogum yaparsın bebegin ciğerleri su dolu kuveze girer dedi bu durumda devlet hastanesine zaten güveniyorum mecburum palmiyede doğurmaya
Tatlissannee12 Sumyraa ya mecburen artık doğuracaz orada canım ama bi ertana da git tek doktorla kalma inşallah bebiş sağlıklı bişekilde doğar🤲🏼🥰