Alparslaninannesi_25 Kızlar merhaba, tarama testinden sonra dünyam altüst oldu diyebilirim. Şekerim sürekli yüksek, bebeğimin sıvısı fazla ve çok hızlı büyüyor. 5 gündür sabah öğlen akşam ölçüyorum ve çok dikkat ediyorum ama yüksek, düşmüyor. Sizde durum nedir
_Arslan_ Alparslaninannesi_25 kiraz yeme şekeri yükseltir ben yüksek çıkınca yoğurt yiyorm bide erik beyaz ekmek yeme kepekli ekmek ye benimde yüksek çıktı sonra dikkat etmeme rahmen daha da yükseldi iki gündür çok şükür düştü beyaz ekmek yemiorm yüksek çıkınca soda yoğurt ve erik yiyiorm düşsün diye yeşil erik
[silindi] Alparslaninannesi_25 bol su için yediğiniz meyveleri ekmeği bile ciddi sınırlamanız lazım derhal diyetisyen kontrolünde diyete başlayın eğer fayda etmezse insüline geçebilir her şeyi doktorunuza danışarak hareket edin lütfen hurma falan yemeyin biri önermiş
Bebekdelisi Alparslaninannesi_25 evet diyetisyene yonlendırdı cokta iyi oldu kıloda almadım şekerde önüne geçtik
Ziba Hurma yesen ama aşırı yeme uc tane ile basla bakalim benimkini hurma dengeledi kirazda iyi geliyormus ben onu hic denemedim. iranin yumuşak hurmalarindan ye öbürleri tas gibi
Alparslaninannesi_25 Hepinize çok teşekkür ederimm. Dua edelim birbirimize sağ salim kucağımıza alalım inşallah bebelerimizi
_Arslan_ Yaren56 evet annem şeker hastası oda yiyince düşüruo bende şekerim yuksekken denedim düşürdüm ama tuzsuz yiyin
Acemianneee08 Alparslaninannesi_25 kuzum bol su iç öğünlerin yanına yoğurt ekle .ara öğünleri sakın atlama ana öğünlerde çok acıkmamış olursun ve çok yememiş olursn ö. Ekmek olarks çavdar kepekli veya tam buğday tüket. Sabah kahvaltıda ekmeği çok tüketirsen şeker direk fırlıyor hangi ekmek olursa olsn . Ben sabah 1 dilim öğlen 1 dilim akşam hiç tüketmiyorm . Unonun çavdar ekmeği çok iyi geldi bana . Meyve yiyeceksen gündüz tüket yanına sğr veya yoğurt ekle çok olgun meyveleri tüketme . Öğün sornası hemen oturma veya yatma ev içinde hareket et . 24. Haftadan beri diyetteym çok yüksekti değerlerim ama insülinsiz toparladı şuan 36 haftalığım.
Alparslaninannesi_25 Acemianneee08 ayy çok teşekkür ederim çok sağol, sağlıkla al kucağına inşallah, hepsini deneyeceğim
Acemianneee08 Alparslaninannesi_25 kafana bişey takılırsa bana yazabilirsin kuzum deneyimlediklermi seninle de paylaşırım.stresten uzak durmaya çalış inan oda tetikliyor şekeri yükseltiyor hemen . Sabah kahvaltını maksimum 10 da yapmış ol çok geçe bırakma
Citlenbik Diyet yapsamda yürümezsem şekerim yüksek çıkar çlçüme 20 dk kala evd evıçolta atarak yürüyebilirsin ben yürüyüş bandında yürüyorum yükselse hemen düşüo yürürsen ve ölçümden önce yürü lana şeker karışmıo enerji olarak atıyorsun