Izm123 25+3 bu ben🙋♀️
Serklajlıyım hareket kısıtlamam var o kadar hamlaştım ki anlatamam, ayağa kalktığım an katır kütür kütlüyor her yerim.
Çok göbeğim yok ama sürekli yatmaktan iki adım atsam nefesim kesiliyor gerçekten şu an serklajım olmasa kilo ağırlık falan dinlemez kilometrelerce yürürdüm. Bence imkanınız varsa bol bol yürüyüş, spor yapın anlayabiliyorum zor ama yine de vücut hamlaşınca daha kötü oluyor insan. 38li haftalarımı düşünemiyorum… İnşAllah o günleri görmek nasip olur tabi🤎