Bu gün sırt üstü yatiyordum bebek bı anda sağ tarafımda öyle bı dayandı ki bı tarafım inik bı tarafım yumruk gbi şisdi resmen bu arada 24+3 üm bebek karnıma dan cikimaya calisyomus gbi abandi hattta o arada hafif bı ağrı oldu acaba totosunumu dayadı karnıma benim gbi olan bebesinin totosunu başını göbeğinden cikicak mis gbi hiseden varmi