zhragkkayacan kesinlikle öyle devlette özel sayilir muayene ücreti işliyor ödemeden ilaç alamıyoruz ayrıca suratlarıni çekiyoruz insan yerine koymuyor bazıları bana hiç devlette adam gibi ne doktor,ne hemşire,ne ebe,ne de hasta kabul doğru düzgün kişiler denk gelmedi maalesef