zhragkkayacan Merhaba kızlar aranıza yeni katıldım henüz 6 haftalık hamileyim :) Kayseri’de önerebileceğiniz iyi bir özel hastane ve doktor var mıdır acaba
Bbbbnn zhragkkayacan acıbadem cemal ünlü tek geçerim aşırı memnunum her şeyi o kadar Detaylıli çok doktora gittim ama Cemal bet Farklı
Haticelisa zhragkkayacan ozlem katirci kesinlikle cok iyi ve kibar bi kadin surekli gidince arkadas gibi davraniyor guleryuzlu daha ne olsun😁
Elvanguzel zhragkkayacan dünyam hastanesi Aynur simur a gidiyorum tavsiye ederim 3.gebeligim ilk iki gebeliğimde ve doğumumda tercih ettim doktordan ziyade bir abla, arkadaş ,anne oluyor insana aşırı ilgili ve bilgili sağolsun.🥰
kuzucumoglum kckelf123 neden sevemediniz vala bende 2 kere gittim daha yorumlardan yola cikarak daha önce gittiniz mi
zhragkkayacan Bbbbnn Cemal beyi biliyorum daha önce de gitmiştim ama fiyatlar beni çok düşündürüyor 😢
kckelf123 kuzucumoglum Bi kere gittim üslubunu sevmedim hızlı hızlı gönderir gibi konuştu bidaha da gitmedim 🤷🏼♀️
kuzucumoglum Haticelisa banada öyle geldi yaa guleryuzlu ama tabiki önemli olan kısmı hamileliğimin sonuna kadar güzel ilgilenmesi bilgili olması bakalim
kuzucumoglum kckelf123 bende öyle olmadı bilmiyorum yada her o hastane kapısına gttigimde heyecandan saçmalıyorum bazen soracağım şeyi sormadan cikiyorum ☺️
zhragkkayacan Dünyam hastanesi hakkında bir bilginiz var mıdır acaba doktorları iyi ilgililer midir acaba
Elvanguzel Haticelisa kesinlikle sezeryan olanları dahi 2. ve 3. Doğumunu normal yaptırıyor destek veriyor hamiş annelere 🤗
ER-ER zhragkkayacan hüma’da Cahit bey ben Dünyam Hastanesi’ndeki çok övülen bi doktor var onada bir seferligine gittim Cahit beyin yanına bile yaklasamaz
Aryaece17 Hüma cahit gözüakça .Eli çok hafif,anlayışlı bir doktor sezeryan oldum çok şükür hemen toparlandım