RukiyeSefa Asafmavi yaa kıyamam valla kelin ilacı olsa başına sürer ama bana karbonat çok iyi geliyor çay kaşığının ucu ile al su ile iç hap gibi cidden belki faydası olur
Asafmavi RukiyeSefa Henüz denemedim kuzum benim gece yatağa yatınca başlıyor bakalım çok olursa hemen deneyeceğim
RukiyeSefa Asafmavi Merhaba konu ile alakası yok ama lütfen derdime derman olun ben 8 den 9 olmak üzereyim lakin bişey sormak istiyorum çok alerjik oldum hapşırık burun akıntısı göz yaşı akıntısı baş edemiyor kronik alerjim var ama şu süreçte hapta kullanamıyorum napmaliyim 😔😔😔
Asafmavi RukiyeSefa kuzum benimde alerjim var ve asla ilaç kullanamıyorum . Hamileliğin başından beri burnum tıkalı gözlerim sulu. Neye alerjin olduğunu biliyor musun benim ev ile ilgili birşey ama ne hala çözemedim ama sabahları uyanır uyanmaz evi havalandır yataklarını hemen toplama bırak biraz kalsın öyle . Her doktora gittim de unutuyorum sormayı 😫 o yüzden yanlış bilgi vermek istemem sana
RukiyeSefa Asafmavi bilmiyorum 10 dan fazla test yapıldı hamilelik öncesi bulunamadı maalesef şuanda ağlar gibi gözlerim akıyor ardı ardına 10 kez hapşırık burun akıntısı burnumun kenarları sızlıyor acıdan çok geçmiş olsun sanada bı çözüm bulursam yazarım sirke ile burnumu yıkadım tuzlu su ile yıkadım yok faydası buhar banyosu yaptım olmuyor
MeriHera RukiyeSefa sakız çiğnemek, nane aromalı şekerler, sakızla, nane çiğnemek, nane limon içmek bol su tüketmek bana bunlar iyi geliyor birde sabah akşam yemekten hemen sonra bir tatlı kaşığı gaviscon
heyzil06 Ben de 10 haftalığım ara ara midem yanıyor leblebi yiyorum biraz o suyu emdiğinden mi bilmem rahatlatıyor yatarken de yüksek tutuyorum yastığımı o günler rahat uyuyorum. Tabi benim çok şiddetli değil ama leblebiyi de deneyin isterseniz 🥰🙏🏼
tatliiannnee RukiyeSefa gaviskon ben de işe yaramadı işe yarayanlar ise soguk süt ve maden suyu oldu ama yavaş yavaş içmen gerek sütü ılık ıcme etki etmıor kesinlikle
Asafmavi Buhar da ve sıcak ta çok durma . Erken doğumu tetikleyebilir miş. Ben burun tıkanıklığı için okyanus suyu kullanıyorum . Normal de gebelik öncesi alerji ilaçlarım iyi geliyordu. Dışarı da da oluyor mu alerjin. Benim sanırım ev akarlarına ve tozlara karşı var yataklarımı hemen toparlamıyorum artık havalanıyor zaman geçiyor öyle tıkanmıyorum o yüzden hemen öyle
Cylnsvkt123 Ben soguk süt içiyordum 6. Aydan beri en iyi gelen şey buydu şimdi 9. Ayımdayım çok yanmam olmuyor