RukiyeSefa valla bu konuda önce doktorun sonra ben yardımcı olabilirim sana çünkü çok çektim ve yer yer çekiyorum 😁 öncelikle herkes maden suyu der ama maden suyu midenin şişliğini alıyor yine mideniz ekşiyor ve yedikleriniz sanki geri geliyor. Yani haftanız ileride değilse gavisconuda sürekli olarak önermiyor doktorlar şahsen benim doktorum son aylarda daha çok ihtiyacın olacak çok önermiyorum şimdiden demişti ama evet gaviscon dayanılmaz mide ekşimelerinde birebir. Zencefilli çay içebilirsin aşırı rahatlatıyor, kendin nane kaynatıp çay gibi içebilirsin, ılık sütte baya iyi geliyor. Ama bu işin iksiri yatana kadar bol su ve yatmadan en az 3 saat öncesinde yemek yeme işini bitirmek o zaman midenin ekşime ihtimali baya baya düşük he bir de hamurlu yiyeceklerden olabildiğince kaçın. Geçmiş olsun sağlık diliyorum 🥰