BusePolat Melsa16 39 haftalıgım 14 kilo aldım bu son iki aydır hiç kom artmadı hep bebek kilo aliyo maşallah 😀
Nsrn1 Melsa16 ben yüksek kilo ile hamile kaldığımı öğrendiğim için gebeliğimin başından beri diyetisyenle görüşüyorum. 27.haftamdayım henüz kilo artışım olmadı.
beyzagl44 20 hafta 3 kilo aldım. aşırı iştahım var kendimi frenliyorum. Bir de porsiyonum büyük olunca midem çok rahatsız oluyor şişiyorum. keske yeyip yeyip kilo almasak 😂😂
VebnesSebili Hande123- 23 Mayısta sezeryan doğum yaptım. O tarihten bu yana 11 kilo verdim. 81 kiloyla doğuma girdim.
benito Melsa16 19+2′yim +1 kilo ile beşinci aya girdim. Bundan sonrası için hızlı bir artış bekliyorum zira boğazım çok açıldı artık