Seyoelif bilmiyorum ki canım ama sıkma canını hiç git bi güzel başka bi dr a .hiç kendini sorgulayıp durma .ya allah de çık evden bi bak bakalım.ama herhangi bi dr a değil iyi bilindik bi dr bul . hangi şehirdesin
Aydogdu2 Rabia-22 26 haftadan sonra bebeklerin yasam şansı artıyor canım kızım 30+1 de doğdu çok şükür sağlıklı temmuz 26 da 4 yaşına girecek
Rabia-22 Aydogdu2 benım kızımd 31 haftalk doğdu sağlıklı cok sukur 72 gun kuvezde kaldı baya hastaydı ama hayata tutundu.
Aydogdu2 Rabia-22 benim kızımda kuvezde çok savasti 49 gün kaldı ama şuanda zamanında dogan bebekler bile çok hastalaniyor