Rabia-22 perinatoloji bölümüne giderseniz serklaj yapılma şansınız hala var. Ben 21 haftalıkken perinatoloji doktorum serklaj yaptı şuan 25+2 yim yatıyorum yemek lavabo harici ayaga kalkmıyorum. İlk erken dogumum da vardı 4,5 sene öncesi tek yumurta ikizine hamıleydım 25+5 de doğdu biri karnımda kalbı durdu diğer yavrum da 83 yogun bakımda kaldı suan sağlıklı tabıkıde zor süreçlerdı ama sağlıgı yerınde maşallah. 30 haftalık doğan bebekler ölür dıye acımasızca konusmus canı veren Allah mucizelere ınanın benım oğlum bir mucize 6 aylık doğdu yaşama tutundu savaşı kazandı. Kendınızı bu kadar korkutmayın başkalarını dinleyerek madem erken dogum yaptınız önlem almak ıstıyosunuz bunu normal kadın dogum doktorları dikişinizi atmaz. Direk perinatolojiden randevu alın dedıgım gibi 25-26-27 dikiş atılan bir sürü gebeler var