Sukran53 ben balık yağı kullanıyorum hergun bı tane içtim. Bebeğim şuan 2170 Gr 31+5 deyiz. Doktor şekerden felan şüphelendi ama tahlillerim sınırda bile çıkmadı hepsi normal. Doktor balık yağını azalt dedi haftada bir iç dedi. Birde meyve, yoğurt,süt ve et çok tukettim.