Deletedmon099282 Tüp bebek denerseniz sağlıklı bir gebelik elde edebililirsiniz belki genetikle. Benimde tüp bebek. İlki 6+1 de kanama oldu 7+4 de kalbi durdu kürtaj oldum geçen sene Mart’ta. Haziranda tekrar transfer oldum. Şükür oğlum kucağımda şuan 4 buçuk aylık ama dogurana kadar yine kanama olacak mı(6(1 de yine oldu az az oldu kesildi kalp atışı iyiydi şükür), her akıntı kan mi, ultrasonda bir sorun çıkacak mı, 24. Haftayı geçsem de doğsa en azından kuvezde şansı olur vs vs vs neler neler ile geçti…
İnşallah sağlıklı bir gebelik yaşarsınız. Kötü düşünmeyin diyeceğim ama biliyorum elinizde olmuyor