DefneninLiya Ne hissettiğini çok iyi anlıyorum. Söylenen hersey batardı bana halbuki iyi niyetle teselli ediyorlar. Ama teselliside yok bu işin. Zamanı değilmiş derler üzülürdüm. Nasip değil iş derler yine üzülürdüm. Falancamında böyle oldu çocuğu olmadı bilmem kaç sene sonra kendiliğinden oldu derler iyi niyetle umutlan diye daha çok umut kırılır boşamı tedavi oluyorum olmayacakmı kendiliğinden ne zaman olabilirki diye yine bi bunalım depresyon. Şuan hersey çözümsüz ama üstüne uyu uyan biraz zaman ver kendine sonra toparlanıyorsun yeni tedavi yeni umutlar getiriyor. Dualarım seninle umarım tez zamanda buraya bende hamileyim diye yazarsın bende okurum sevincini yaşarım seni çok öpüyorum arkadasım🙏🏻