Syldz45 Denk geldiğin ebeye bağlı degısen konular .Benim riskli olduğu anlaşıldı 38 haftada su fazlalığından özelden rısklıye gectım velhasıl 40+3 de ani su bosalması 5 kılo kadar durmayan gittik egıtım araştırmaya it bi stajyer doktor bi sorunun yok 4 cm açıklık var normel doğum evime yönlendirdi kac kere dedim kopege bakın sorunlu doğum öncesi sonrası sorun oluşabilir diye buraya yönlendirseler yok .Neyse ambulansla götürdüler hiç istemediğim yere şunu felan gece 10.30 gelen doğuruyor giden doğruyor millet yırtıyor kendini ben cok bağırmam o kadar sancıma rağmen durdum yani .Kan gelmeye başladı duyum bitti baya gece 2 gibiydi tansiyon değerlerim çıkıyor iniyor nefes alamıyorum oyle bi alttan muayene ediyor ki çocuğu zorla çıkaracak şirret .Neyse birdaha alttan muayene ettirmedim genç ebe vardı kac kere dedi sorunlu doktoru çağıralım gelsin yok doğurur o diyip durdu .Neyse saat gece 3. 30 gibi geldi genç ebe açıklık 8 cm olmuş .Biraz daha bekleyelim dedi ama doğum sancısı cekiyorum çocuk inmiyor karnım assagıya inmedi artık bağırmaya başladım alın beni sezaryana ben ölüyorum diye çıkmıyor çocuk çıkmak istiyor çıkamıyor anlıyorum yani sorun var .Doktor 5’de bir geldi bağırdı ebelere siz dedi niye çağırmasınız bu durumdaki hastaya felan direk sezaryana aldı beni şükürler olsun .Plesanta rahme yapısıkmıstı ameliyat 2 saat sürdü kanama felan durmadı rahimde derken ameliyattan çıktım direk ambulansla yine eğitim araştırmaya oradaki it doktorada doktor kızdı 3 gün yogun bakımda kaldım orada .Şükürler olsun sonrasında hıc sorunum olmadı .Ama ebeden ebeye doktordan doktora cok değişken konu 🤍.Hayılrı insanlarla karşılaştırsın Allahım güzel doğum nasip etsin .