Nursezer37 yaseminarasays benimde aynı yalancı gün sancıları onlar bebek kendini doğuma hazırlıyor doktorum öyle söyledi aynı haftayız
meir22 yaseminarasays aynı haftayız bende öyle hissediyordum bugün 3cm açıklığım çıktı bekliyoruz bakalım 🙏🏻
Nursezer37 yaseminarasays aynen canım benimde öyle Senin su gelirse kan ve sancı çok olursa bekleme hemen git doktora benim şuan belim agrımaya başladı ufak ufak ağırlar başlamaya başladı karnım da
Nursezer37 yaseminarasays benim bide sanki biri eliyle yırtıyor gibi oluyor aniden o acıyı hissediyorum ama doktor böyle normal dedi
yaseminarasays MerveEbru kaşıklarımda değil vajinamda hissediyorum sanki bebek kendini aşağı itiyor böyle birden bıçak saplanır gibi oluyor
yaseminarasays melina2020 amin hepimize rabbim evlatlarımızı sağ Salim kucağımıza almayı, acısız rahat doğurmayı nasip etsin 🙏🏼
yaseminarasays Nursezer37 valla az önce ya idrarımı tutamadım ya su geldi kararsızım ama rengi idrar rengi gibiydi
Nursezer37 yaseminarasays bilmiyorum ki benimde ilk bebeğime hamileyim bu zamana kadar benim hiç öyle olmadı
Leyla13 yaseminarasays canım bende 38 haftalıgm aynısı bendede oluyor ara ara yarın kontrolüm var sorucam Dr a bakalım
aslhankrhan94 36 haftalığım aşağıda benimde sürekli oluyor gün içinde. Bu da mı doğum habercisiymiş 😲 Ben karnımda olmuyo diye pek önemsemiyodum.🙈🙈🤗
minik_civciv 5-6 dk da bir adet sancısı gibi geliyor en az 4-5 dk sancı sürüyo çıkıyo sizce doktora gitmeli miyim şuanda
aslhankrhan94 minik_civciv Bence kesinlikle gitmelisin. Sürekli belirli aralıklarda düzenli geliyor ise doğumun başlamış olabilir canım