15 yıl her gün günde en az bir paket sigara içmiş bir insan olarak yazılanları samimi bulamıyorum. Bırakamıyorum diye bir şey nasıl olabilir bunu da anlamıyorum. 8 aydır bir tane bile sigara içmedim. İçilen ortamda bulunmak bile beni vicdanen çok rahatsız ediyor.
Evet sigara içerek sağlıklı çocuklar doğuran insan örnekleri olabilir ama bunun bir garantisi yok maalesef. Tüm hayatı size bağlı olan bir canı ama çok stres oluyorum yea canım istiyor diye riske atmak bana bencilce geliyor. Bu da benim fikrim.