Ben bıraktım ama sanırım tekrar baslicam 2 aydan fazla oldu bırakalı ama inanın bazı insanlar yüzünden sinir kirizi geciriyorim ve tekrar başlamak istiyorum doktora sorucam yoksa yapamıyorum sürekli stres kendime ve bebeğime zarar veriyorum önceden en azından ictigimde sinirlerim geçiyordu sakinlesiyordum şimdi asla geçmiyor sinirim bende içmek istemiyorum vicdan azabı çekiyorum ama çevremdeki kahrolası insanlar oldukça sanırım birakamicam