afifem ağrı ilk zaman spinalin etkisiyle dayanılacak boyutta oluyor çünkü rahim toparlayıcı serumlar Rahmi kastığı için adet sancısı gibi sancı oluyor. Uyuşukluk geçtikçe ağrı kesici yapılıyor adet sancısı düzeyinde yine. Odaya geldikten sonra yürüyecek vakit hasta bakıcı üstünü değiştiriyor. Kalkıp yürürken sanki karnını tırnaklamışlar ve aşağı çekiyorlar gibi sağ dikişte inanılmaz bir ağrı oluyor. İlk defa yürümek çok zor ben alışamamıştım 17 gün oldu daha alışamadım doğrulurken zorlanıyorum. Zor bir süreç. Allah yardımcımız olsun