gamzebngaa_dmr Pulika aynen benimkide öyle valla maşallah doğuncada aynen hareketli oldu benim ilk kızım buda öyle olur diye korkmuyor değilim açıkçası 😂
tugbadipi nur-0606 22+1 oldum. Mesela yarım saat 20 dk sabit otursam yada uzansam kalkınca kasıklarımda çok ağrı oluyor sizde de öyle mi iki büklüm yürüyorum kalkınca. Ara ara vajinada hafif sızlama oluyor. Hareketlerini bayağı hissediyorum bu ara hatta korkuyorum bazen💙💙 çok hareketli
nur-0606 tugbadipi evet vajina da sızlama ara ara bendede oluyor oturdugum zaman uzun süre benimde kasik ağrısı oluyor normelmis ama bebek büyüdüğü icin
tugbadipi motherofcats 20 dk 40 dk yürüyeyim yada yemek yaparken ayakta durayım sağ bacağımda dehset bir yanma Ve uyuşma oluyor yaa sizde nasıl durumlar
EzKrkcatkr nur-0606 Bendede oluyor, 28. haftamdayim halâ oluyor, ben hıçkırığı olduğunu düşündüm, sanki böyle baloncuk patlıyor gibi oluyor çok değişik bi his 😊😍