nur-0606 Nasıl gidiyor kızlar biz 22+4 günlük olduk. Çok şükür iyi gidiyor ara ara vajinada sızlama oluyor bebek büyüdüğü icin sanırım. Aynı durumu yasayan var mı sizde nasıl gidiyor
Birminikcivciv nur-0606 bende karın sertleşmesi sivrilmesi var çok kasılıyorum. Bebek hareket ettikçede makatta ve altta hissediyorum. Bilmiyorum Allah sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin ♥️♥️♥️🤍🤍
Ays_cskn nur-0606 selam bizde 23+3olduk minnosum bas gelis olmus o yuzden biraz tedirginim cunku hareketlerini alt karinda kasik tarafında hissediyorum buda beni korkutuyor acikcasi acaba kanalami girdi diye randevuma daha var henuz bel agrim var benimde 😌
gamzebngaa_dmr nur-0606 biz 23+3 olduk 24 hafta mi sayılıyor aynı durumu yaşıyoruz doktor bana normal demişti bebek baskı yapiyor rahim büyüyor diye ama siz kendi doktorunuza sorun tabi
tugbadipi nur-0606 22+1 oldum. Mesela yarım saat 20 dk sabit otursam yada uzansam kalkınca kasıklarımda çok ağrı oluyor sizde de öyle mi iki büklüm yürüyorum kalkınca. Ara ara vajinada hafif sızlama oluyor. Hareketlerini bayağı hissediyorum bu ara hatta korkuyorum bazen💙💙 çok hareketli
nur-0606 Birminikcivciv amin insallah canim. Benimde arada oluyor bebek bi tarafta toplanıyor gibi sonra geçiyor. Bazen bende hissediyorum rahime vuruyor gibi
nur-0606 Ays_cskn içinizi ferah tutun inşallah döner daha. Ama bazen bende alt karın tarafında hissediyorum ayaklariyla vuruyor
nur-0606 Ays_cskn bel ağrısı malesef bendede var ayakta durdugum zaman cok oturduğum zaman belim çok ağrıyor 😥
motherofcats 22+5 olduk biz de 2 gündür benim de bazen resmen kasıklarımı tekmeliyor pozisyonundan kaynaklı sanırım
tugbadipi motherofcats 20 dk 40 dk yürüyeyim yada yemek yaparken ayakta durayım sağ bacağımda dehset bir yanma Ve uyuşma oluyor yaa sizde nasıl durumlar
nur-0606 gamzebngaa_dmr 24.haftadasiniz . Doktorum takip et düzenli olursa gel dedi ama düzenli deil. Gün içinde ara ara sızlama oluyor sonra geçiyor. 1 hafta once muayane oldum tahliller temiz çıktı enfeksiyon vs yok. Demekki bebek büyüdüğü icin rahim büyüdüğü icin sızlama oluyor. Sizde ne sıklıkla oluyor acaba
gamzebngaa_dmr nur-0606 benimde ara ara oluyor canım bide sürekli vajinanın üstünde pıt pıt ediyor huylaniyorum 😂
EzKrkcatkr nur-0606 Bendede oluyor, 28. haftamdayim halâ oluyor, ben hıçkırığı olduğunu düşündüm, sanki böyle baloncuk patlıyor gibi oluyor çok değişik bi his 😊😍
Alyabebekkkk Kizlar bende 24 haftaligim pek hareket hissedemiyorum ya, tekme falan atmiyo zaten ,arada çok hafif vurduruyor,genelde geceleri vurduruyor,kız bebek hareketsiz olur derler bilmiyorum bı problem olmaz insallah
gamzebngaa_dmr Alyabebekkkk alakası yok benimki kız ve çok hareketli ilk bebeğimde kızdi oda çok hareketliydi benim bildiğim erkek bebek hareketsiz olur bide eğer ilk gebeliginse hareketlerini zaten geç hissedersin bu haftadan sonra daha sık hissetmeye başlarsin
Pulika gamzebngaa_dmr bencede kız bebek cok hareketli bu ikinci gebeliğim opluma hamileyken bu kadar hissetmiyordum ama şimdi 24 haftalıgım kızım olacak cok asırı hareketli 2 gündür azaldı hareketleri ama yine hissediyorıö durmuyo hiç nerdeyde özellikle oturup uzanınca hemen baslar
gamzebngaa_dmr Pulika aynen benimkide öyle valla maşallah doğuncada aynen hareketli oldu benim ilk kızım buda öyle olur diye korkmuyor değilim açıkçası 😂