Ysgl26 Evet herkes de olmuyormuş ama bazılarının bel ağrısı yıllarca sürüyor baş ağrısı da bel ağrısı da yıllarca sürüyormuş genel anestezi de sadece anlık Ağrı herhalde Tam ben de yaşamadım ilk defa yaşayacağım bilmiyorum ama bazı olanlarda genel anestezimizi çok iyi geçti diyen de oldu çok ağrılı olmadı diyen de oldu bilmiyorum Çok kararsızım Korkuyorum ben iğnesinden korkuyorum Ayrıca canını canını kesildiğimi bilmekte çok korkutucu