sherlock Nilayse kaç hafta sadece çubuk kraker ve galeta yedim ahh ahh sabredeceksin bacım. Prilam kullanıyorudm ben düzenli kullanınca etki ediyordu.
Ebbruc Nilayse bende aynı durumdayım, 7+4 . Dün prilamı bi içmeyeyim dedim bulantıdan mahvoldum. Sudan tiksiniyosan içine limon sıkıp içmeyi dene bide ya da nane falan at içine. Biraz aromalandır yani canım belki öyle içebilirsin
Fatime07 Nilayse genellikle fusetea meyve suyu ve karpuz arada da su bunlar biraz sıvı İhtiyacımı gideriyor İçmek istemiyorum ama mecbur içiyorum
simgekaya Nilayse soğuk icmeyi dene birde bardaktan değilde şişe ile içmeyi dene ben öyle icebiliyordum
ldyarse Nilayse 15+5’teyim ilk zamanlarda ki gibi değil ama bazı günler çok kötüyüm bende senin gibi sudan tiksinmiştim. Soğuk suda buldum çareyi su soğuk olmazsa içemiyorum hamileliğimden öncede çok su içen biri değildim bende korkuyorum çocuğun suyu az olur diye ama sudan bile kusmuşluğum var.