Hamileliğin ilk dönemlerinde olması çok normal ben de öyleydim şu bile içemiyorum.Şu an 16 haftalık olduk.Midem halen bulanıyor ama suyu eskisinden daha fazla içebilirim.Şu an sizinkisi de hamilelikte en zor dönemler az az midenizi bulandırmaya bir iki yudum almaya çalışın bir anda çok fazla su içerseniz istifra edersiniz.Ben halen sabahları kalktığımda çok az bir su içsem dahi istifra ediyorum.Beslenme düzeni oluşturun kendinize yiyebildiğiniz şeylere odaklanın.Haşlanmış patates deneyin o biraz mideyi tutar ,sağlıkla kalın