Haticelisa Elfozri09 ayni durumdayim 40 tayim doktor pazartesiye kadar bekleyebilidiz dedi yoksa suni veya sezeryan cok kararsizim insallah o gune kadar sancim gelse 🥺
Elfozri09 Haticelisa İnşallah canım cumartesi ben sezeryan istiycem artık kendimi tasiyamiyorum bide çocuğun çok durmasını istemiyorum korkuyorum bişey olur diye
Birannisbirbebis Elfozri09 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 benim spinal sezeryan oldu hiç zorluk yaşamadım umarım normal ya da sezeryan sizinde kolay olur 🌸