Elfozri09 Kızlar hiç ağrı açılma yokken suni sancı alıp dogurmakmi yoksa sezeryan olmakmi?Kafam çok karışık yardımcı olur musunuz
Saaki Elfozri09 canım ben 6 saat kendi sancımi 6 saat suni sancı çektim açılma 2 cmden yukarı çıkmadı bebekte aşağı inmedi o yüzden sezeryan oldum .. direkt sezaryen olsaydım keşke denesydim derdim. Bence riske girmiyorsan denemelisin
Birannisbirbebis Elfozri09 benim hiç açılmam ağrım yokken suni sancı verildi 2 cm den daha fazla açılmam olmadı sezeryana alındım dayanılmıcak bir ağrı değil ama şimdi ki aklım olsa direkt sezeryan olurdum
Sevdaaaa123 Elfozri09 4 santim açılmayla gittim suni verdiler 6 saat sonra ıkınmamama bile gerek kalmadan bebek kendi geldi
Maviminval Elfozri09 bence sezaryen doğal bir süreç olmadığı için acil bir durum olmadığı sürece seçilmemesi gereken bir yol! Normal doğum sağlıklı olan.
Elfozri09 Saaki Acilmam yokken suni sancı almak beni sezeryandan daha çok korkutuyor.🤷Ozmn sezeryan olmak daha mantıklı
Saaki Elfozri09 benim sıfır açılmayla gittim suyum geldiği için 2 cm açılmıştı bebiş aşağı inmedigi için daha fazla çekmek istemedim… Eğer bebek aşağıdaysa denemeye değer
Birannisbirbebis Elfozri09 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 benim spinal sezeryan oldu hiç zorluk yaşamadım umarım normal ya da sezeryan sizinde kolay olur 🌸
Elfozri09 Mormenekse34 Yani arkadaslar yazmış suni sancı alipta sezeryana giren çok olmuş kendi kararınız tabiki☺️
Melek333 40+0 ne sancım var ne açılmam var artik vücudumu yorgun hissediyorum cumaya kadar beklicem gelmezse sezeryana alın dicem bakalım nolucak 🥲
Elfozri09 Melek333 Bende cumartesi aynı şeyi demeyi düşünüyorum normali çok istiyordum nasip böyleymiş saglikla alalimda kucağımıza🤲🤭
Melek333 Elfozri09 bende normali çok istiyordum ama durdukca kilo alıyolar ve 4 kiloya yakın nasıl olucak normal olursa diye kara kara düsünüyorum
DilaraArslan07 Elfozri09 Bende cumartesi günü suni sancıyla baslaticaklar bebek hayla çatıya inmedi ama yinede deniycez olmazsa sezeryan artık
Elfozri09 Sevdaaaa123 Yaa maşallah benim 40+1 canım acilmada olmadığı için sezeryan veya suni sancı dedi doktorum
Elfozri09 Melek333 40 haftalık olduğumuz için dursak dursak 41 e kadar dururuz ozamana kadarda durmak istemiyorum🤷 Dediğiniz gibi kiloda alıyorlar