Semanur27-K Benim de geç döllenme oldu. Son adet tarihim 24 kasım ama 30 kasıma göre uyumlu bebek. Adetlerin düzensiz olduğunda ya da adet kanaman fazla olduğunda bu durum olabilir dedi doktorum. Düzenli adet olurdum ama kanamam ve sancım çok olurdu her ay acillik olurdum nerdeyse. Şu an 35 haftalığız ve gayet sağlıklı bir bebiş bekliyoruz.