Semanur27-K selamlar ben de bunu yaşadım 6 haftalıkken gittiğimizde kese gözüküyordu kalp atışı yoktu, doktorum hiç telaşlandırmadan 2-3 hafta sonra tekrar gelin geç döllenme büyük ihtimalle dedi 9+4de gittik kalp atışını da kendisini de gördük 8+4e çekildi adet tarihim geç döllenme:) şu an 12+2 oldu bebişim hiç telaşlanmayın çok sıkıntılı bir bekleyiş çok olumsuz şeyler okumuştum bende fakat sonu güzel olsun inşallah♥️