gamzekck maalesef doğum bölümü olduğu için izin verilmiyo diğer kadınlar rahatsız olmasın diye. Bende eşim kalsın istemiştim hatta ordaki hemşirelerede dedimki kimsem yok gelemicek istersen komşunu çağır arkadaşını çağır ama erkek refakatçi alamayız gerekirse yanlız kalırsın dediler