Kadriyeeren203 orda doğum yapalı 2 hafta oluyor ,hastane olarak güzel odaları özel hastane gibi ebeler doktorlar çok iyi ilgilendiler 2 gece yattım 🥲sonuna kadar normal doğumu bekliyorlar benim hiç acilmam yoktu ilk gün fitil koydular rahmi yumuşatsin diye 1 gun ole beklediler akşam 7 gibide Suni sanci verdiler sabaha kadar Suni sanci çektim Sabah 8 dede oglusumu kucağıma verdiler. Tabi suni sanci cekerken ebelere çok sert çıkiıştım ama hiç ole kötü söz söylemediler sürekli kontrol ettiler ben tavsiye ederim insallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız bebeğinizi ♥️🥰